Bold er en virksomhed, der tænker kreativt indenfor iskaffeindustrien. De tilbyder et udvalg af iskaffer, der kombinerer den klassiske iskaffe med et twist. Deres produkter spænder fra klassiske iskaffer med mælk til varianter med protein og varianter baseret på havremælk eller kakao.
Samarbejdet med Bold begyndte i en spændende periode fyldt med forventninger og muligheder, hvor de skulle til at lancere deres nye produkt, Bold Protein, en iskaffe med et højere proteinindhold. Vores mål var at skabe en markant tilstedeværelse på markedet og sikre, at det blev tydeliggjort, at Bold bringer noget nyt og unikt til forbrugerne og sikre, at Bold nåede ud til de rette målgrupper for at engagere dem.
Vi i BOLD sætter stor pris på vores samarbejde med Webvækst. De her helt up to date på trends og svarer altid med det samme. En stor fornøjelse at arbejde sammen med. En stor anbefaling herfra.
Ved opstart af samarbejdet fokuserede vi på at styrke Bolds online tilstedeværelse gennem målrettet SEO-arbejde. Vi udviklede og publicerede 10 nye indlæg om emnet, og gennem linkbuilding forbedrede vi synligheden og domæneautoriteten for Bolds nye produktside, hvilket havde til formål at føre til en stigning i organiske besøg.
Hos SPACE tager vi det fulde ansvar for dit brand og giver dig plads til at fokusere på det, du er bedst til.
I forbindelse med lanceringen af Bolds nye iskaffe afholdte vi ”hype week”, hvor vi gennem en uge med intens markedsføring besøgte en række virksomheder og indflydelsesrige personer og lavede fængende videomateriale, der skulle bruges til produktlanceringen. Videomaterialet blev skabt af vores team af videografer og paid social-specialister, der havde til opgave at engagere Bolds målgrupper på Meta-platformene og derved skabe en øget bevidsthed om Bold og det nye produkt.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer nec odio. Praesent libero. Sed cursus ante dapibus diam.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer nec odio. Praesent libero. Sed cursus ante dapibus diam.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer nec odio. Praesent libero. Sed cursus ante dapibus diam.
For at maksimere effekten af vores markedsføringsstrategier testede vi forskellige målgrupper på Meta for at finde ud af, hvilket publikum der var mest engageret i den nye lancering af Bold Protein. Ved at eksperimentere med forskellige segmenter af målgrupper, identificerede vi dem med en høj interesse i både kaffe og træning som de mest engagerede i Bolds produktlancering. Målgrupper med en interesse for kaffe og træning viste sig her at performe godt.
Hos SPACE tager vi det fulde ansvar for dit brand og giver dig plads til at fokusere på det, du er bedst til. 0a0a0a
Se hvad vores samarbejdspartnere siger om os
Tæt samarbejde. Ganske kort tid efter vi rigtig kom igang, har vores nye restaurant…
Webvækst er den rigtige partner, hvis du søger en kompetent samarbejdspartner…
Efter et års samarbejde med Webvækst er jeg stadig dybt imponeret over deres proaktive tilgang…
Bød Webvækst indenfor til at hjælpe med, at stå for ads, Meta og e-crm i en webshop case…
Giv dig selv den plads du fortjener og tag en uforpligtende snak med vores team.