Skagen Clothing - Fra sommer til helårsbrand.

Skagen Clothing danner grundstenen for en garderobe fyldt med nordisk inspirerede og tidsløse samt komfortable stable pieces i en høj kvalitet. Skagen arbejder med en vision om at blive Nordens førende tøj brand og verdens førende indenfor Hør. _space har været med på rejsen i over 1,5 år med forrygende resultater til følge.
KUNDE
HJEMMESIDE
Skagen-clothing.dk
INDUSTRI
Tøjvirksomhed
“Først og fremmest er der tale om et markedsføringsbureau, som afdækker alle kanaler din virksomhed har brug, for at eksponere sig på og opnå den tilpasse mængde støj i 2023. Vores virksomhed har tidligere markedsført sig profitabelt gennem Facebook og Google, men har dog haltet på bl.a. Tiktok og Snapchat. Dette mente _space de kunne forbedre. Vores første måned med _space resulterer i en 100% vækst på vores webshop og en ROAS der nærmede sig 20. 2. Måned formår vi at vækste 100% mere end den foreløbige måned. Denne gang med ROAS over 20. 3. Måned vækster vi endnu engang 50% mere end den foreløbige måned, hvor _space i høj grad har fokuseret på returning customers, nye segmenter og average order value ved hjælp af diverse optimeringer og integrationer i Shopify. Det næste _space har sat på fokus på, er at få vores brand ud over landets stepper. De har mål om at ekspandere til nye markeder. Heriblandt Sverige og Norge. Ved _space kan man forvente et samarbejde med et initiativrigt team med en masse mål og visioner for jer. – personligt ser vi jer mere som en samarbejdspartner, end et bureau og vi glæder os til at se, om vi sammen kan gøre vores forretning til et international brand.”
HAD _SPACE TO IMPROVE
Marcus Dahl Co-Founder & CEO

_space to expand

Skagen-Clothing opdagede tidligt en stigende trend i Danmark, nemlig hør. Denne blev bekræftet da de af to omgange måtte melde udsolgt, inden varerne overhovedet havde landet på hylderne. Men en trend kan dø, lige så hurtigt, som den fik liv. Udover at holde kurven ved strategisk at hæve ad spend og tilføre nye kanaler til Skagen-Clothings kunderejse, har det af den årsag været en nødvendighed at fokusere på effektive lanceringer af nye produkter og kollektioner samt ekspandering til nye og større markeder.

_space to launch

Produktudvidelse kan i mange tilfælde være et effektivt vækst værktøj, som vi ofte benytter i fremadstormende virksomheder. Dog er det essentielt at sørge for, at disse nyheder ikke går tabt blandt loyale kunder, selvom styrken ligeledes ligger i at tiltrække nye målgrupper. Netop her sikrede vi en fordobling i Returning customer rate sammenlignet med året forinden. Ved at kombinere Email Marketing, post purchase paid social kampagner og Look a Like audiences på highest grossing clients, skabte vi et fundament for effektiv produkt lanceringer, der skabte toplinje såvel som bundlinje Post purchase sikrer dig et audience, der kender din kvalitet. Datadrevne E-mail kampagner skaber profitable lanceringer Early bird lead annoncer skaber et højt konverterende publikum 95% højere returning customer rate, sammenlignet med året forinden
Hos _space tager vi det fulde ansvar for dit brand og giver dig plads til at fokusere på det, du er bedst til.
Vi vender tilbage inden for 24 timer
Kontakt os helt uforpligtende
5 Stjerner på Trustpilot og Google

Se hvad vores samarbejdspartnere siger om os

KONTAKT OS HELT UFORPLIGTENDE
Sonny Gothick Text

Hvad er dit navn?

Sonny Gothick Text

Vi skal bruge dit navn, så det ikke bliver for upersonligt...

Sonny Gothick Text

Hvad er dit telefonnummer?

Sonny Gothick Text

Så vi kan kontakte dig telefonisk...

Sonny Gothick Text

Hvad er din email?

Sonny Gothick Text

Hvor kontakter vi dig henne?

Sonny Gothick Text

Hvad hedder din virksomhed?

Sonny Gothick Text

Hvilken virksomhed skal have _space?

Sonny Gothick Text

Hvad ønsker du _space til?

Sonny Gothick Text

Beskriv kort, hvad du ønsker at vi taler om?

DE STARTEDE MED FORMULAREN

_space to create Max Performance

Ved lanceringen af Googles nyeste kampagne format Performance Max, oplevede Skagen-Clothing et gevaldigt boost i salg af enkelte kollektioner. Dette var og er fortsat et resultat af muligheden for at bygge en hel kunderejse i kampagne formatet selv. Ved at skræddersy content og udvidelser specifikt til de individuelle produkter, gjorde vi kampagnen hyperrelvant til vores audience. Aktivgrupper baseret på highest grossing clients Specifikt content og feeds til det individuelle produktkategorier CPA DKK 16,-

E-mail segmenter skaber _space for performance

Der har gennem tiden været et væsentligt fokus på lead indsamlingskampagner, hvorfor det blev nødvendigt at arbejde med databaserede segmenter i Klaviyo. Her fokuserede vi især på indtjening pr. kunde, køn og post purchase krydskøb. Ved udsendelse af kampagner laver vi derfor 3-5 mails, som er målrettet den specifikke målgruppe vi udsender til. Over 50% CTR 97% stigning i conversion rate 47% fald i unsubscribe rate