Bold - Rejsen mod målgruppeengagement og succes

Bold er en virksomhed, der tænker kreativt indenfor iskaffeindustrien. De tilbyder et udvalg af iskaffer, der kombinerer den klassiske iskaffe med et twist. Deres produkter spænder fra klassiske iskaffer med mælk til varianter med protein og varianter baseret på havremælk eller kakao.
KUNDE
HJEMMESIDE
bolddrinks.com
INDUSTRI
Drikkevarer

_space to launch something new

Samarbejdet med Bold begyndte i en spændende periode fyldt med forventninger og muligheder, hvor de skulle til at lancere deres nye produkt, Bold Protein, en iskaffe med et højere proteinindhold. Vores mål var at skabe en markant tilstedeværelse på markedet og sikre, at det blev tydeliggjort, at Bold bringer noget nyt og unikt til forbrugerne og sikre, at Bold nåede ud til de rette målgrupper for at engagere dem.
HAD _SPACE TO IMPROVE

_space for SEO growth

Ved opstart af samarbejdet fokuserede vi på at styrke Bolds online tilstedeværelse gennem målrettet SEO-arbejde. Vi udviklede og publicerede 10 nye indlæg om emnet, og gennem linkbuilding forbedrede vi synligheden og domæneautoriteten for Bolds nye produktside, hvilket havde til formål at føre til en stigning i organiske besøg.
Hos _space tager vi det fulde ansvar for dit brand og giver dig plads til at fokusere på det, du er bedst til.
Vi vender tilbage inden for 24 timer
Kontakt os helt uforpligtende
5 Stjerner på Trustpilot og Google

Se hvad vores samarbejdspartnere siger om os

KONTAKT OS HELT UFORPLIGTENDE
Sonny Gothick Text

Hvad er dit navn?

Sonny Gothick Text

Vi skal bruge dit navn, så det ikke bliver for upersonligt...

Sonny Gothick Text

Hvad er dit telefonnummer?

Sonny Gothick Text

Så vi kan kontakte dig telefonisk...

Sonny Gothick Text

Hvad er din email?

Sonny Gothick Text

Hvor kontakter vi dig henne?

Sonny Gothick Text

Hvad hedder din virksomhed?

Sonny Gothick Text

Hvilken virksomhed skal have _space?

Sonny Gothick Text

Hvad ønsker du _space til?

Sonny Gothick Text

Beskriv kort, hvad du ønsker at vi taler om?

DE STARTEDE MED FORMULAREN

_space to create attention

I forbindelse med lanceringen af Bolds nye iskaffe afholdte vi ”hype week”, hvor vi gennem en uge med intens markedsføring besøgte en række virksomheder og indflydelsesrige personer og lavede fængende videomateriale, der skulle bruges til produktlanceringen. Videomaterialet blev skabt af vores team af videografer og paid social-specialister, der havde til opgave at engagere Bolds målgrupper på Meta-platformene og derved skabe en øget bevidsthed om Bold og det nye produkt.

_space to reach the right audience

For at maksimere effekten af vores markedsføringsstrategier testede vi forskellige målgrupper på Meta for at finde ud af, hvilket publikum der var mest engageret i den nye lancering af Bold Protein. Ved at eksperimentere med forskellige segmenter af målgrupper, identificerede vi dem med en høj interesse i både kaffe og træning som de mest engagerede i Bolds produktlancering. Målgrupper med en interesse for kaffe og træning viste sig her at performe godt.