Interpresent: Udviklingen af markedsstrategier for gennemgående vækst

Interpresent er en online forretning, der specialiserer sig i salg af gaver. De tilbyder et bredt udvalg produkter til alle lejligheder, hvor man ønsker at fejre særlige øjeblikke, uanset om det gælder fødselsdage, jubilæer eller højtider.
KUNDE
HJEMMESIDE
Interpresent.dk
INDUSTRI
Gaver

_space to succeed

_space indledte et samarbejde med Interpresent med et klart mål for øje; at udnytte og forstærke deres forretningspotentiale i løbet af de vigtigste tidspunkter på året, nemlig højtider og mærkedage, som er afgørende for Interpresent. Kombinationen af kreativt indhold og målrettet markedsføring lagde grundstenen for en spændende rejse mod at indfri den nye fælles ambition.
HAD _SPACE TO IMPROVE

_space to grow

Ved opstarten af samarbejdet blev der fokuseret på at optimere Interpresents facebook-strategi, da der lå et uudnyttet potentiale her. Vi ville sikre, at Interpresent nåede ud til flere, specielt under højtider og særlige mærkedage. Vi ønskede for alvor at fange potentielle køberes opmærksomhed, når de var mest indstillede på at købe gaver. Der blev kørt top funnel-salgskampagner Der blev investeret i at få mere trafik under Black Friday
Hos _space tager vi det fulde ansvar for dit brand og giver dig plads til at fokusere på det, du er bedst til.
Vi vender tilbage inden for 24 timer
Kontakt os helt uforpligtende
5 Stjerner på Trustpilot og Google

Se hvad vores samarbejdspartnere siger om os

KONTAKT OS HELT UFORPLIGTENDE
Sonny Gothick Text

Hvad er dit navn?

Sonny Gothick Text

Vi skal bruge dit navn, så det ikke bliver for upersonligt...

Sonny Gothick Text

Hvad er dit telefonnummer?

Sonny Gothick Text

Så vi kan kontakte dig telefonisk...

Sonny Gothick Text

Hvad er din email?

Sonny Gothick Text

Hvor kontakter vi dig henne?

Sonny Gothick Text

Hvad hedder din virksomhed?

Sonny Gothick Text

Hvilken virksomhed skal have _space?

Sonny Gothick Text

Hvad ønsker du _space til?

Sonny Gothick Text

Beskriv kort, hvad du ønsker at vi taler om?

DE STARTEDE MED FORMULAREN

_space to improve

Interpresents facebook-strategi blev videreudvikling i 2024, hvor der stadig er fokus på højtider og samme type af kampagner, men hvor den fremtidige vision er at skabe vækst ved at sikre salg uden for højtider og mærkedage. Samtidig er der lagt en plan for at bygge videre på omsætningen ved at fokusere på generelle gaveideer. Dertil håndterer vi selv udarbejdelsen af produktfeeds til Interpresents dynamiske facebook-annoncer ved hjælp af WakeupData. Black Friday-kampagnens spend var på 7.478 kr. med en forbedret ROAS på 2,67 sammenlignet med tidligere 1,36. Et samlet spend på 80.100 kr. og en omsætning på 923.825 kr., der indikerer en vækststrategi, der begynder at bære frugt.

_space to engage your audience

Der er blevet lagt et fokus på kampagnemails, da der var et stort potentiale her. Strategien med at sende ugentlige kampagne-e-mails har vist sig at være meget effektiv, eftersom hver kampagne har vist sig at omsætte for minimum et par tusinde pr. e-mail. Dertil bliver der opsat automatiserede flows og sign up-kampagner for at øge engagementet blandt kunderne yderligere.