Øg konvertingsraten med det rette tekniske setup

E-mail marketing er meget mere end blot at sende et nyhedsbrev ud. Det er vigtigt hele tiden at optimere sit setup og analysere den data man indsamler, så man kan optimere sit output og få mest muligt ud af sit arbejde. Vi hjælper dig med at forbedre alt fra åbningsraten til klikraten, så antallet af konverteringer stiger.

Et solidt fundament i dit digitale setup

En e-mail opsætning indeholder mange elementer, forskellige integrationer skal opsættes og tekniske løsninger der validerer din mail hos de forskellige e-mail services som Gmail og Outlook. Vi eksekverer på alt dette, så du er sikret det bedst mulige output for din e-mail marketing.

Hos _space tager vi det fulde ansvar for dit brand og giver dig plads til at fokusere på det, du er bedst til.
Vi vender tilbage inden for 24 timer
Kontakt os helt uforpligtende
5 Stjerner på Trustpilot og Google

Se hvad vores samarbejdspartnere siger om os

KONTAKT OS HELT UFORPLIGTENDE
Sonny Gothick Text

Hvad er dit navn?

Sonny Gothick Text

Vi skal bruge dit navn, så det ikke bliver for upersonligt...

Sonny Gothick Text

Hvad er dit telefonnummer?

Sonny Gothick Text

Så vi kan kontakte dig telefonisk...

Sonny Gothick Text

Hvad er din email?

Sonny Gothick Text

Hvor kontakter vi dig henne?

Sonny Gothick Text

Hvad hedder din virksomhed?

Sonny Gothick Text

Hvilken virksomhed skal have _space?

Sonny Gothick Text

Hvad ønsker du _space til?

Sonny Gothick Text

Beskriv kort, hvad du ønsker at vi taler om?

DE STARTEDE MED FORMULAREN

Byg loyalitet.

E-mail marketing giver virksomheder mulighed for at skabe stærke og langvarige relationer til kunder og potentielle kunder gennem regelmæssig og personlig kommunikation, ved hjælp af målrettet kommunikation.

Målrettet kommunikation

E-mail marketing er en effektiv måde at kommunikere direkte med en bestemt målgruppe på. Når kunder modtager personaliserede e-mails baseret på relevante segmenteringskriterier, kan det skabe værdifulde aktiviteter for dem.

Kanalen der leverer den højeste ROI

Da e-mails er omkostningsfrie at sende ud, skaber det plads til en ualmindeligt høj return on investment. Dertil faciliterer e-mail markedsføring platformen, hvor der mest effektivt kan skabes mersalg. Der er mulighed for at man kan nå ud til en stor målgruppe på en omkostningseffektiv måde.

POPULÆRE CASES

Optimer din e-mail markedsføring med det rette tekniske setup

Teknisk e-mail markedsføring er essentielt for at sikre det bedst mulige e-mail marketing setup, som kan øge konverteringsraten og validiteten af dine e-mails. Når det kommer til teknisk e-mail markedsføring, er det vigtigt at have det rette setup, der kan forbedre åbningsraten og generelt sikre succesen for dine e-mail kampagner.

Teknisk e-mail markedsføring handler om at optimere dine e-mail kampagner for at opnå højere konverteringsrater. Dette involverer arbejde med flere tekniske aspekter, såsom e-mail design, automatisering, segmentering og personalisering. Ved at optimere disse tekniske elementer i dine e-mails, kan du skabe en mere målrettet og engagerende oplevelse for modtageren, hvilket øger sandsynligheden for, at de tager den ønskede handling.

Sådan forbedrer du åbningsraten med teknisk e-mail markedsføring

Validiteten af dine e-mails er en kritisk faktor for succes i e-mail marketing. En teknisk e-mail markedsføringsstrategi fokuserer på at sikre, at dine e-mails når frem til modtagernes indbakke og ikke havner i spamfiltret. Dette kan opnås ved at arbejde med tekniske faktorer såsom validering af din afsendermail og e-mail autentificering.

Åbningsraten er en nøgleindikator for succesen af din e-mail marketing indsats. Ved at arbejde med teknisk e-mail markedsføring, kan du sikre, at dine e-mails bliver set af modtagerne og dermed øge sandsynligheden for, at de åbner og læser dine e-mails. Dette kan opnås ved at optimere emnelinjer, afsenderinformation, preheader-tekst og tidspunktet for afsendelse, så dine e-mails bliver mere interessante og relevante for modtagerne.